Zatím to není oficiální, ale my už to víme. Na internetu se objevilo nové logo Motoroly. Již jsme viděli mnoho variant jejich loga , tohle je však něco jiného. Tohle by mohlo něco znamenat.
Červený varovný nápis s dobře známým „M“ je dávno pryč. Logo Motoroly, které všichni známe snad odjakživa. Nyní je znovuzrozeno. Červenou vystřídala jasná fialová. I velké „M“ nyní vypadá přátelštěji.
Pokud to zní jako marketingový nesmysl, tak to zní správně. Nejzajímavější částí nového loga není barva ani „M“. Důležitý je nápis pod logem. I když Google vlastní Motorolu, pořád si od ní drží odstup. Google sliboval, že Motorolu povede jako samostatný projekt a nebude se jí zvýhodňovat. I když jmenování Dennise Woodsida jako generálního ředitele Motoroly určitě neudělalo mnoha lidem radost, Google se stálo snaží do chodu Motoroly moc nezasahovat.
I když tento přístup stále přetrvává, označení Motoroly jako společnosti Google ukazuje určitou podporu od „mateřské lodi“. Již dlouho přemýšlíme, proč Google koupil Motorolu jako dceřinou společnost a ne jako samostatnou společnost, kterou by jen vlastnil. Síla Motoroly však byla především v patentech, které nakonec možná nebyly tak lukrativní, jak si lidé z Googlu mysleli. Je jasné, že Google může velice silně zasahovat do výroby, zatím tak ale nečiní. Koncový zákazník tak zatím vliv Googlu nepozná.
Zdroj: AndroidAuthority