
Možná vás zajímá, kolik lidí našlo pod stromečkem smartphone. Nebudu to zbytečně protahovat, takže na Štědrý den bylo aktivováno 6.8 milionů zařízení. To je nárůst o 353 procent oproti původnímu 1.5 milionu denně, což je běžné číslo prvních dvaceti prosincových dnů.
Andy Rubin řekl, že před Vánoci bylo denně aktivováno přes 700 000 zařízení s Androidem, to znamená, že bylo aktivováno 700 000 až 800 000 iOS zařízení. Nezodpovězenou otázkou je, zda tento podíl 50/50 byl zachován i na Štědrý den. Odhad redaktorů serveru Tech Crunch zní jasně, až do Vánoc vedl Android, ale na Štědrý den zafungoval marketing Applu a ve finále byl Android poražen.
Pokud jde o aplikace, na Štědrý den bylo staženo rekordních 242 aplikací pro obě platformy. To je 125 procentní nárůst oproti předchozím prosincovým dnům. Za loňský Štědrý den bylo staženo celkem 150 milionů aplikaci. Za pouhý rok zde tedy máme nárůst o 92 milionů, což je obrovský skok. Očekává se, že v období mezi Štědrým dnem a Silvestrem bude staženo až bilion aplikací.
Zdroj: TechCrunch