Apple získal titul nejcennější značky na světě. Letos sesadil Coca-Colu, která byla na špici tohoto žebříčku již 13 let. Konzultační společnost Interbrand vydává každý rok seznam 100 nejhodnotnějších značek na světě, přičemž přihlíží k několika klíčovým aspektům.
Přihlíží se k finančním výsledkům, k službám, které zákazníkům společnost poskytuje a také k celkovému postavení na trhu. Interbrand uvedl, že hodnota Apple je 98.3 miliardy USD, což je zhruba 1.9 bilionu Kč. V potaz byly brány také rekordní prodeje Maců, iPhonů i Padů, které stále trhají rekordy.
Za zmínku stojí také to, že na druhé místo se letos dostal Google, což je pro něj také velký postup. Z technologických firem se do top 10 dostalo také IBM, Microsoft, Samsung i Intel. Kompletní žebříček společností najdete na webu interbrand.com.
Zdroj: Pocket-Lint