Jak se nám blíží pravé léto, horko nám roste nejenom na teploměru venku, ale samozřejmě také na herní platformě Android, která začíná být díky přirozené konkurenci herních konzolí velikosti běžného flashdisku až smartphonu příjemně přecpaná.
Již tu máme pro Androidy velmi slibné herní platformy jako OUYA anebo Shield a na horizontu se již rýsuje M.O.J.O. Rozhodně tedy není ani vteřina času na ztracení. Bohužel to ale vypadá, že herní projekt GameStick zažije právě to.
Řečený model si již jedno hlášení o zpoždění zažil, jeho tvůrci prostě jednoho dne oznámili, že jsou nuceni posunout uvedení zpět o pár týdnů. Předchozí odložení bylo dle tvůrců způsobeno vysokou poptávkou, což přinutilo výrobce (PlayJam) znovu přehodnotit celý jejich výrobní proces. Nové odložení se pro změnu (a naštěstí) týká jednodušší věci, takže se patrně nijak moc neprotáhne – tentokrát je na vině uživatelské rozhraní, které je evidentně třeba ještě trochu dopilovat.
Ano, GameStick se již vydal na svoji první cestu k vývojářům a jeho rozhraní je přitom ještě stále nedodělané, trochu paradox. Vlastně, může být tým rád, že nemusel řešit problém až poté, co by GameStick venku a to kompletně a oficiálně. To by byla mnohem větší ostuda, ovšem ani doposud jeho první podporovatelé na Kickstarteru svůj GameStick ještě pořád nemají.
Teď půjde dost o čas, protože i ti nejzapřisáhlejší fandové jednou mohou změnit názor – nakonec, máme tu třeba i projekty odkládané dobré desetiletí! Ne, že by snad bylo lepší vypustit na trh nedodělek, nicméně uživatele si tvůrci naštvou jen jednou…
Shrnuto a podtrženo, chce-li držet ve svých rukou herní konzoli GameStick za 79 USD (Jelly Bean, 1 GB DDR3 RAM, Amlogic 8726-MX CPU, Bluetooth, Wi-Fi, 8 GB flashe, HDMI), budete si na ni muset ještě nějaký čásek počkat, takže, prozatím nezbude, nežli si ukrátit čas jinde a jinak, jako třeba čtením našeho webu!
Zdroj: Android Authority