Po celé minulé čtyři roky si firma Google držela prestižní titul „Most Valuable Brand“. Díky Apple a jejímu úspěchu s modely iPhone a iPad se ovšem letos dostala nejen nad Google, ale i nad IBM a dokonce i nad McDonald’s.
Zjištění to není až tak překvapivé, počet lidí toužících po libovolném z iGadgetů se poslední dobou zvýšil opravdu rapidně. Je úplně jedno, co si autor, vy nebo váš známý myslí o produktech firmy Apple a jejím vůdci. Produkty Apple z celosvětového pohledu „táhnou“ a to se zkrátka počítá…
Google určitě nespal, nespí a nebude spát na vavřínech, každý rok uvede celou plejádu velmi atraktivních modelů a inovací ve svých službách (nikoliv nutně mobilních), takže se máme určitě na co těšit, jelikož z kvalitní konkurence těží samozřejmě právě zákazník.
Respekt je nicméně nutno vyjádřit i na stranu Apple. To, jak se firmě podařilo za nějakých 10 let vstát z prachu a stát se takovouto ikonou, je určitě pozoruhodné. Udržet se na špičce ovšem znamená pro Apple jediné – setrvat u vydávání zajímavých novinek.
Zdroj: Dvice